Останнім часом проведення торгів в рамках торгових бірж стало самим вигідним і надійним варіантом для реалізації та купівлі в області лісової промисловості. Якщо ще пару років назад для того, щоб придбати лісову продукцію, необхідно було шукати постачальника самостійно, і все усвідомлювали, що це не вигідно, оскільки ціна на сировину не були зафіксовані, і постачальники могли встановлювати власні націнки.

«Українська універсальна біржа» сприяє проведенню вигідних угод при мінімальних зусиллях з боку користувача майданчика. Для того, щоб пройти реєстрацію, і взяти участь в торгах, слід мати всього лише персональний комп’ютер і підключення до інтернету.

Зараз немає необхідності регулярно публікувати оголошення, щоб придбати якісний товар. Електронний варіант проведення торгів в рамках УУБ допомагають оптимізувати процес, і зробити кожну операцію легальної. Крім того, учасник проекту може заощадити чимало коштів на рекламу, і залучення клієнтів.

«УУБ» пропонує ознайомитися з новими умовами по операціях на сайті uub.in.ua.

Відкриті торги, які проводяться в рамках електронної платформи, допомогли зробити процес придбання якісно сировини вигідним і надійним. На аукціонах пропонують товар тільки за фіксованою вартістю, від чого більше не потрібно переплачувати під час проведення операції. Клієнти повинні просто запропонувати ціну, і після перемоги на аукціоні, можна укласти двосторонній договір, і забрати майно або товар належної якості.

Біржа дає можливість не тільки здобувати і реалізовувати товар, а й виступати в якості стороннього спостерігача, щоб оцінити переваги використання сервісу.

Це можна зробити швидко, навіть не виходячи з квартири, на роботі, або з іншого зручного місця при наявності підключення до Інтернету. У разі, якщо у відвідувача біржі виникли питання по роботі з сайтом, як створити лот, продати або виставити аукціон, менеджери допоможуть вирішити всі проблеми і відповісти на всі питання у зручний час. Працівники біржі можуть проконсультувати кожного громадянина щодо аукціонів і продажу лісу. Також вони зможуть відповісти на всі виниклі питання через гарячу лінію, електронну пошту або скориставшись Телеграм-ботом, який далі переадресовує переписку з клієнтом на живого менеджера.